zondag 7 juni 2015

Voortaan alleen op Facebook!

Hallo stempelaars!

Al ruim twee jaar zet ik alle binnen gekomen atc's op dit blog, zodat iedereen kan zien wat voor mooie atc's er worden gemaakt.
Ondertussen heeft Marjo ook een facebook pagina voor onze club gemaakt.
Op ons blog hebben we 44 volgers, en krijgen we bijna nooit een reactie.
Op de facebook pagina hebben we 122 volgers. Daar wordt veel gekeken en gereageerd.

Daarom hebben we besloten om met dit blog te stoppen en voortaan alles via de facebookpagina te laten zien!

FB; atcstempelclub

Je kan de atc's nog steeds naar mij sturen (karin de Graaff, Verzetlaan 31, 1742RL, Schagen).
Ik maak er dan foto's van en bewerk ze en zet ze op FB.

Ik hoop dat jullie allemaal enthousiast mee blijven doen!
We zijn in februari 2013 gestart met de club, dus al ruim 3 jaar lekker aan de atc's.
En we hopen dat we nog lekker lang samen "bedankjes"voor jullie kunnen blijven stempelen ^-^

Stempelgroetjes, Karin en Marjo.

4 opmerkingen:

  1. Dan ben ik blij dat ik inmiddels wel Facebook heb voor mijn hobby, Karin!
    Want anders had ik al die mooie ATC's moeten missen. :-((
    En als je op FB meer reacties krijgt dan op het Blog snap ik ook wel dat je geen dubbel werk wilt blijven doen.
    Toch hebben in de afgelopen jaren ruim 15.500 mensen dit Blog bezocht.
    Maar misschien wordt het beter gevonden op Facebook?
    Het aantal volgers vind ik persoonlijk minder belangrijk dan het aantal deelnemers aan de swap, al kan ik mij voorstellen dat jullie er niet aan moeten denken dat ze alle 122 mee zouden gaan doen. LOL

    groetjes, Trix

    PS. Ik heb 'mijn 'Drinken ATC's nog nergens gezien. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha, waar kan ik 't vinden op Facebook?

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Trix, jouw drinken atc's zijn nog niet binnen gekomen. We hadden gezegd dat we zouden wachten totdat ze er waren, maar we waren nu al een week in juni en hebben we de atc's toch verdeeld omdat we de andere deelnemers ook niet te lang wilden laten wachten. Zodra ze binnen zijn laten we ze natuurlijk zien op de facebookgroep en zullen Karin en ik drie atc's naar jou opsturen.

    Op facebook heet de groep ook atcstempelclub

    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karin,

    Ik heb geen Facebook meer.
    Zijn de thema's voor 2018 al bekend?

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen