zondag 8 juni 2014

vierkantjes van Paula en Yvonne

We hebben alweer een nieuwe stempel-atc enthousiastelinge! Leuk dat er steeds meer mensen mee gaan doen.
Haar naam is Paula en dit zijn haar  atc's:
Haar inzending is eigenlijk een drie-luik. Heel erg leuk gedaan Paula. Ik zou het liefst alle drie houden.
Maar we husselen alles altijd door elkaar en verdelen de kaartjes dan weer.




Je had nog wat vragen over de atc's. Aan de rechterkant van de site zie je "spelregels"en "wat is een atc?" Ik hoop dat je daar de antwoorden vindt.

En dan is Yvonne ook weer heel creatief bezig geweest:



Leuk dat jullie mee doen deze maand.
Ik ben benieuwd wat er verder nog binnen komt. Zelf ga ik ze volgende week ook maken.
Groetjes, Karin

2 opmerkingen:

  1. Oooh, die drieluik is leuk zeg!
    Bijzonder origineel en kleurrijk....applaus.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik ben de bofkont die de middelste aan haar verzameling kan toevoegen! :-)
    Dank je wel voor deze leuke inzending, Paula.
    Ik hoop dat je mee blijft doen!

    BeantwoordenVerwijderen