zaterdag 23 februari 2013

Een paar atc's van Karin


Hier zijn een paar atc's die ik in de afgelopen paar jaar heb gemaakt.
Linksboven heb ik met colorbox cat's eyetjes gemaakt, de stempel, mijn oude logo (van Stempelstudio) is van the Stampsmith. de atc ernaast heb ik een keertje bij Marjo gemaakt. Geen idee welke stempels ik toen heb gebruikt. Rechtsboven is met distress inkt gemaakt en met een stempeltje van Heroarts.
Linksonder is met Brilliance inkt gestempeld en daarna geƫmbossed. De stempels zijn van Paperartsy.
Daarnaast een oudere stempel van Home-impressions en tekst van Heroarts. De achtergrond is met Panpastels gemaakt. Bij de atc rechtsonder is de achtergrond met pastel kleuren acrylverf gemaakt. Daaroverheen met adirondack lettuce inkt een takje gestempeld. Het vogeltje is denk ik van Inkadinkado.

Groetjes, Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten